Friday, January 21, 2011

:: My Family | My ♥ ::

                                 
                             
Ni family aku.aku yg 1st.aku ada 6 adik beradik.kampung aku kat batu 14 lekir, sitiawan perak.tapi aku skrg dduk kat keramat,kl.adik yg 2nd iaitu ira skrg tgh wat practical kt perak.dia amek coure accountancy kat UITM seri iskandar.adik yg ke 3, ameerul skrg keje kat perak jgk sbg technition.adik yg ke 4,Fahmi skrg tgh tggu result SPM.harap2 dia dpt msuk U.dan leh tlg family.Yg ke 5, Fadhil skrg form 3 tapi asek main internet ngn game je keje dia.xpe, nnt fahmi msuk U da xde lptop da kt umh.huhuu. . 
padan muke dia.biar dia bljr je.yg last skali adik yg plg nakal Nur Izzah.hmm. . darjah 2 kowt.huhuu. . aku pn da lupe.name je pmpuan tp ske kacau abg2 dia.bile org pkul dia taw plak mnangis.hahaa . . =p.abah plak keje nelayan.cian abah, smpai skrg msih kerja lg.abah, nnt kami da berjaya abah xpyh la keje ssh2 lg.duk je rmh.kami akan jaga abah dan mak.mak plak xkerja.full time housewife.hehee.ee. . rndunye masakan mak.exspecially sambal petai n laksa.hehee.SAYANG MAK N ABAH SGT2!!! N sayang sgt kat FAMILY  saya !!!  

No comments:

Post a Comment